вторник, 22 март 2011 г.

ЛЯВА И ДЯСНА ОБУВКА



- Човекът обича повече мен! – похвалила се лявата обувка.
- Защо мислиш така – сопнала се дясната. – А не виждаш ли, че мен повече ме лъска.
- Да, но на мен направо ми се радва – продължила лявата обувка.
- В заблуда си – казала дясната – за мен е казвал, че съм му любимка.
И този спор го водили непрекъснато.
Случило се така, че както си вървял по пътя, едната обувка на човека се скъсала. Той я събул, огледал я и като видял, че за нищо не става, събул и здравата обувка и ги изхвърлил в най-близкият контейнер.

2 коментара:

  1. Миии, превратностите на съдбата. Да кажем, че е предизвикателство да си чифт с някого:)

    ОтговорИзтриване
  2. Да, Диана! Въпросът тогава ще е кой е левият и кой десният?
    Във всеки текст човек може да намери предизвикателство.

    ОтговорИзтриване