неделя, 21 юли 2013 г.

ОТНОСНО МОЕТО ТЕФТЕРЧЕ

Обръщам се към всички медии, медийчета и медиатори! Престанете да ме компрометирате с това тефтерче. Няма да позволя да навлизате в моето лично пространство. Защото тефтерчето е част от моето лично пространство. Да, всичко там е писано от моята собсвеноръчна ръка. Но това са драсканици, толкова ли не разбирате? Аз надничам ли във вашите тефтерчета? Каквото съм писал в него си е за лична консумация. Никой не ви дава право да си врете носовете, където не ви е работа. Това са записки отпреди една година и повече. Аз не помня какво съм правил вчера, вие ме карате да си спомням неща, станали толкова отдавна. Казах ви и пак ще ви кажа, че инициалите ИФ не означават Искра Фидосова. Защо да забъркваме горката женица. Та аз дори не я познавам. Е, малко я познавам, но това пак е част от моето лично пространство. Разчовъркайте си мозъчетата. Зад това ИФ може да стои всеки и всичко. Може да означава „икономически форум” , „изкуство и фитнес”, „инкасатор по фземането”. О, извинете, често правя правописни грешки. Едно време като ученик имах само двойки по български език, и госпожата по литература ми казваше един ден като напусна училище, само да говоря, не и да пиша. Затова и станах адвокат, нали разбирате. Ама не разбирам защо трябва да ви се обяснявам. Това си е моя тефтер и мога да пиша каквото си искам.


И кво направихте сега. Искрето си подала оставката и напуска парламента. Това ли ви е човещината? Това ли ви е демокрацията. Инсинуации и инсинуирани. Ако продължим така, скоро в парламента няма да остане никой. А няма ли парламент, няма държава. Това го запомнете от мен.

Колкото до ЦЦ и ББ, нямам никакъв спомен защо съм ги написал. Аз ако можех да помня, нямаше да стана депутат. Може би съм упражнявал азбуката. Понякога като ми остане малко свободно време и упражнявам азбуката. В първи клас са ме учили, че буквите трябва да се преписват. Както виждате, на всяка страница съм се упражнявал. Явно съм имал доста свободно време. Аз съм писал и други инициали, например СС, но това вече не е упражнение. И ако си мислите, че означава Сергей Станишев, много се лъжете. Това е Сашо Сома, мой съученик. Голям ловец. Много често с него ходим до Странджа за сърни. Имам си ловен билет, можете да го проверите. И като тръгнем да ловуваме, понякога така се улисваме, че без да искаме се отзоваваме в гръцко. Така и така сме там, някоя и друга цигарка си купуваме. Нали разбирате. Ама вие нищо не разбирате. Нали това съм писал в дневника – „да не се бърза с цигарите и лова” Ами това съм имал предвид. Първо разходката на тиферич до гръцко. На връщане вече пушим и ловуваме на спокойствие.

А колкото до вестниците „Дневник” и „Капитал”, пак бих повторил, без грам угризения, че те са вражески и вредни вестници за демокрацията в България. Нападат само в гръб и то беззащитни политици и парламентаристи. Ако имах повечко власт, бих ги забранил, а главните им редактори, опозорил, но нямам, за съжаление такава власт.

И въобще не вярвайте на Подлоготурата. Тя си е била и ще си остане подлога на всяка власт. Тоя Цацаров да не се прави на акула като си е жива цаца. Ама ще дойде и неговия час. И то скоро. Ще си го запиша в друго тефтерче.

И много ви моля да ми върнете това тефтерче. И не за нещо друго, а защото имам там една рецепта за приготвяне на сом – сом то тетевенски, с печен лук и кисели краставички. Но подробностите съм забрваил, А жена ми така го обича. Така че върнете ми тефтерчето. Мога да ви дам рецептата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар