сряда, 16 май 2012 г.

ГОЛЯМОТО ЧИСТЕНЕ





Анкета направена с министър-председателя и с няколко министри, по повод участието им в кампанията „ДА ИЗЧИСТИМ БЪЛГАРИЯ ЗА ЕДИН ДЕН”



Основен въпрос към анкетираните: Къде чистихте?



ЦВЕТАН ЦВЕТАНОВ



- Както самата ми длъжност изисква, чистих предимно на територията на подземния свят. Там, както сами знаете, мръсотията е най-голяма. Трупана е с години, защото никой преди нас не си е правил труда да чисти. За съжаление ресурса, с който разполагахме, беше лимитиран и освен че заловихме няколко подозрителни обекта от средна величина, с нищо друго не мога да са похваля.

- А това, че изтървахте братя Галеви, които народът хумористично нарече „избегалеви” и това че демонстративно единият брат ви пише в социалната мрежа Туитър да си гледате работата и че няма да се предадат, не ви ли смущава?

- Смущава ме, как да не ме смущава. Но нека да се разберем. Колко пъти ги хващаме вече и колко пъти съдът в Кюстендил ги пуска, като ги изкарва едва ли не невинни агънца. Затова не прехвърляйте вината към нас. А и да не забравяме, че и в подземния свят хората участват в акцията по Голямото почистване. Друг е въпросът, че някой от ъндърграунда не може да прави разлика между почистване и очистване.

- Искате да кажете, че може би са очистени.

- Нищо повече от това, което съм казал.



БОЙКО БОРИСОВ



- Аз участвам в почистването по административна линия. Знаете моите намерения да почистя столицата от няколко министерства. Днес съм издал препоръки за преместването „Централите на сектор „Туризъм” от Министерството на икономиката, енергетиката и туризма, кактои на някои дейности от Министерството на земеделието и Националната компания „Железопътна инфраструктура” в Пловдив. Мисля, че за един ден, това не е никак малко. При следващата акция догодина ще пратя някои министерства и в Бургас.

- Защо точно в Бургас, а не да речем във Варна?

- Защото догодина приключваме успешно строителството на автомагистрала „Тракия” и от София до Бургас ще се ходи за три- четири часа. Така по никакъв начин няма да се предизвика ведомствен хаос, а нещата ще се стековат в движение.



МИРОСЛАВ НАЙДЕНОВ



Бях поел отдавна ангажименти за почистването частната ветеринарна клиника на моята съпруга. Знаете, че там миналия месец бяха кастрирани огромен брой безпризорни кучета, така че доста нечистотии се събраха. Досега поради министерската ми заетост, все не намирах време, е то че „Голямото чистене” ми даде този шанс да бъда с нещо полезен на жена си, а оттам и на страната си.



НИКОЛАЙ МЛАДЕНОВ



Аз също се включих с голям ентусиазъм в акцията по почистването на България. Но понеже съм и външен министър, гледам на това почистване в по-широк аспект. Затова съм издал заповеди за почистването, разбирай отзоваването, на отдавна заподозрени външни дипломати във връзка с работата им като агенти на бившата държавна сигурност. Външната ни политика най-накрая има шанс да започне на чисто и аз ще се възползвам от това.

- Обвиняват ви в участието в голяма оръжейна афера. Какво ще кажете за това?

- Вижте, това са необосноване обвинения. Наистина има оръжейна сделка, но и тя минава под егидата на „Голямото почистване”, защото става дума за остарели и негодни за употреба оръжия, с което ние очистваме претъпканите си оръжейни складове, за да ги напълним с ново и модерно въоръжение.

Няма коментари:

Публикуване на коментар